hujan cinta ...

April 23, 2011

eeeee...sukanya!!!!

atoiiii....
bertuah punya kwn
pepagi lg dh terjah aku
aku ingatkn artis je kna terjah
rupanya ku pn turut jd mangsa...
seawal 7am
kau call aku kata nk dtg tumpang melepak
sementara tunggu pukul 8.30am
huhuhu
kwn baik punya pasal
aku kira settle lh...
lg pn dh lama x jumpa dgn dia
jumpa kt facebook je
ambik kau faezah
kau dtg rmh aku dlm keadaan aku cukup huduh
cukup busyuk sb x mandi lg
tu lh
lain kali bg tau aku awal2
ni x...
haaaaaa....
kan dh kantoi aku
lawa x aku dgn muka bru bgn tido?
wangi x aku pg td?
hahaha....
*
**
*
arini aku sekeluarga xde pape aktiviti
melainkn dok kt rmh je
lg pn skrg ni bila ptg je hujan
full package
guruh,petir
kilat sabung menyabung
bunyinya jgn ckp ler
bgegar ank telinga
mmg ngeri...
***
*
*
oleh kerana aku n ellyn
anak dara aku xde keje nk buat
maka kami pun mengodam blog
nk bg ati puas
nk bg mata sejuk mata memandang
soooooo
hasil yg aku dpt ialah
cursor bersalji ni....
eeeee sukanyaaaaaaaaaa....
aku mmg dh lama nk kn bnda ni
tp x tau nk mintak kt sapa tulun...
td korek sana
korek sini
akhirnya dpt juga
aku menukar2
cursor
layout
hide follower
n
ada lg satu
kalau x iya2 mmg x npak
aku letak button top
klik je nt terus naik ke atas...
cuba tgk kt
sebelah kanan
bawah
npak x
rama-rama
berterbangan...
arahkn cursor ke sana
nt de kuar tulisan top
klik ye...
hihi...
seronok sgt
sebab
aku dapat
merealisasikn impian aku ni
......
lpas ni aku x tau ler lg nk buat apa
sebab aku dh senang dgn blog aku yg x seberapa ni...
ermppp...
tQ buat ellyn mama syg
sebab bantu mama buat semua ni td...
cayang ellyn...





~noura azieta~

3 comments:

  1. ada jugak masa nak godam ye sis.. saya ni takde masa..

    ReplyDelete
  2. farah~ hikhik...bila boring2 akk terperuk ler kt cini...nk tgkap rama2 kt blog farah tu je yg x dpt2 lg....

    puteri nuur~ tQ dtg singgah... :) jgn boring ke mari ye...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...