hujan cinta ...

November 13, 2010

Permata Hatiku

Alhamdullillah...smalam baby Erryn genap berusia 4 bulan...Erryn juga tidak mberi sebarang masalah pada aku dr segi kesihatan dan langsung tidak banyak ragam...stlh lama tidak punya anak kecil,aku merasa seronok menjaganya,tmbhan pula Erryn mudah tersenyum... senyuman Erryn mbuat aku hilang rasa penat seharian mbuat kerja rmh...
Sejak seminggu ni,Erryn leka bmain dgn bibirnya dan mula belajar nak meniarap...mulut bebelnya jgn cakaplah,riuh dgn suaranya...bila lambat beri susu pn Erryn dah pandai protes...
Dah 2-3 kali aku jumpa dia dh meniarap je...risau plak kalau dia x kuat nak angkat kepala ketika aku sdg leka dgn tugas seharian...





Erryn diusia 4 bulan...
dan yang ini Erryn ketika berusia 4 jam lahir.....


dgn adanya Erryn, rasa sunyi dan sepi aku ketika sendirian dirmh dh terisi...kalau x dulu aku leka dgn kucing, novel dan bila bosan x terkata aku tidur...dah tu nak buat apa lagi??? 

hihihi....tp yg ni bukan Erryn... 

0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...