hujan cinta ...

February 20, 2011

ermmmpppp....dh 3 ari x update...


ermmmp.............dlm diam2 aku dh ramai follow kwn2 dr Geng Hot Mama Blogger ~ admin nya Puan Darna...otai aku!! hehe...blog aku ni bnafas semula pn sbb Darna ler,dia tlg aku buat sesuatu kt blog aku sb aku ggal nk buat...pts asa pn ye...mana x nya,apa yg cuba aku upload semua x menjadi!!! loading pnya lh lama....kalau janggut leh tmbuh,dh pjg janggut aku tu menjalar... semuanya gara2 server x kuat...ishhh..fedup tol!!! byr mahal tp ntah pape... nk cr yg lain,aku rasa buang masa...


arini ahad...aku x kemana2! paling x pn pg td g pasar tani Taipan USJ,cr lauk n sayur2an utk stok 3-4 ari...lpas tu aku g kdai gas dkat ngn rmh aku tu tp punyalh mahal gas dia jual...rm34.50 tmasuk kos pnghntaran rm5 wlpn rmh aku ngn kedai hnya 50 meter je... bukan nk bkira tp bg aku melampau sgt kos yg d knakn.. kok ye pn jgn ler smpai rm5...nk cepat kaya kot??? kalau amik sndiri pn rm30 gk so jwpnya tgu lori htr je esok... 
yehaaa....arini aku msk kt kedai ler...hihi...tunjuk2,dh siap msk...mujur hb pn x kisah!! td aku msk siput sedut masak lemak + keladi,sambal paru n rojak sayur - nenas+lobak+timun! mmg peberet aku tu...dh lama aku x mkn,nk buat x reti...nt lain kali nak try buat juga...baru puas mkn...rasanya aku tau buat ni,,,
dgn itu dr tghari td,lpas mkn tghari, aku dok rmh je ngadap tv...pnat tgk tv,aku tidur...kt dapur,kain dh siap cuci kt mesin tp malas plak nk menyidai,yg dh kering,mls nk lipat!!! huhu bila angin "M" dh dtg ni,mcm2 ler M yg akan timbul...tp kna gk aku buat,smtara masih panas...kang x kering plak bau masam...
ank dara aku dh kuar g lepak ngn kwn2 sklah dia kt kfc Taipan,papa dia yg hntar...tgl lh aku bdua dgn baby... baby plak aktif menjalar sana sini....tidur pn kejap je... bila baby dh pndai mjalar ni,aku tiap ari kna mop lantai...kalau dulu selang sehari...hihi semakin rajin ler npaknya...lg pn rmh aku ni mmg bnyk habuk wlpn tiap ari sapu/vakum...
dh nk 5.30pm...aku nk keluar amik anak dara ku plak...huhu mlas gk nk kuar...hihi
kalau aku x g amik,sapa plak yg nk g amik...
~~~*"*~~~
noura azieta

0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...