hujan cinta ...

February 22, 2011

hujung minggu . . .

hjg mgu lpas aku sekeluarga balik kg sebelah hb ~ n9...dkt je,x jauh dr cni pn dlm 2 jam lbih pjalann...tp kalau aku yg drve mau 4 jam sb bnyk persinggahan....hihi.... dan dr kg hb ke kg aku plak lbih krg 30 minit....kebiasaanya kami akn lebih kerap balik ke kg hb sb ssh nk citer... hehehe... 
biarlah rahsia...

tgk tu...xnk dok diam...


hihi...ni kt dpn rmh bapa mertua...ada kolam ikan...kdg2 bila boring kami memancing...riuh rendah kami kt ssini bila petang2...ikan pn lari myorok!!
tu dia cacing.....eeeuuuuu...kem salam ler aku nk pegang...usik pn aku x ingin

jommmm...kita pancing2.... alamak...xleh rotate r pic ni...huhu


taraaaa....dpt ler seekor ikan talapia...sbenarnya,dpt bnyak tp yg lain kecik2 lg so lpas smula dlm kolam cian...dpt gk yg lebih besar dr yg ni tp terlepas plak...xde jeki...





2 comments:

  1. tu diaa meriah balek kg..heheh best!
    salam kenal dr ghmb..:)

    rajin2 meh jenguk umah ye..
    http://laydie-dda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dda ly~ hai...tq dtg cni... meriah setiap kali balik kg...sehari rasanya x cukup,semuanya nk buat kalau boleh...seronok!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...