hujan cinta ...

August 24, 2011

24 ramadhan...



detik itu...
semakin menghampiri...
semakin sendu...
semakin sayu dan piluuuuu...

setiap tahun aku akan menganyam ketupat
berteman linangan airmata
sebab
inilah hasil tunjuk ajar arwah mak...
x rugi aku belajar
kerana secara x langsung aku dapat
menghidangkannya
di setiap pagi Syawal
dan setiap tahun juga suami ku akan memintaku
mengadakannya

tahun ni
pastinya aku akan menganyam ketupat bersama erryn
babay manja ku
aku x taulah berapa yg boleh siap
dan berapa helai daun pulak yg rosak
jadinya kena ambil janur lebih...
jangan nanti aku jadi
macam pic kt bawah ni dah lh ye...
x mooo...
x relaaaaaa
hahahahahahaha


ehsan cik gugel


ni pun ehsan cik gugel
tapi yg x sedapnya
captionnya
"javanese women make ketupat"
aku pun org jawa gak weyhhhh
tapi aku buat anyam ketupat pakai baju...
xde nk tayang tettttt gitu jerkkk
menjatuhkn maruah org jawa je...

~noura azieta~




0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...