hujan cinta ...

August 24, 2011

sori ek...terpaksa...



cik T...
oooo
cik T...
sori ler cik T ye...
aku terpaksa bersikap kejam dengan engkau
walaupun ketika ni di bulan puasa
sebabnya engkau ni amat2 lah merbahaya pada kehidupan aku...
baru beberapa hari je
engkau terlepas masuk dalam rumah aku
kau dah punahkan wayar mesin basuh aku
bukan je wayar kat bahagian injin
tapi juga kat bahagian setting
dah ler mesin tu fully auto
mujur kau x keras kena karen...
kiranya kau ni bijaklah sebab kau buat kerja
masa aku dh suis off karen tu
kalau x...!!!
kompom kau dh jadi bbQ!!!
hikhik...
jadi...
sebelum kau buat projek yang lain
aku terpaksa menamatkan riwayat hidup kau terlebih dahulu
jadi aku harap kau
aman damai ler kat sana ye...
maafkan aku ye cik T...

p/s: pnat bkejar dgn hb nk tgkap dia...bpeluh2 dibuatnya...dh lh rmh kecik...bulan pose plak tu...

~noura azieta~

0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...