hujan cinta ...

July 31, 2011

mood terbantut...

seperti biasa setiap hari aku mesti masak di rumah...
aku akan masuk ke dapur berperang dengan periuk belanga seawal 11am..
sebab suami aku akan balik makan tengahari dalam jam 1pm...
tapi arini...
mood masak aku hanyut ke laut gara2 aku jumpa sesuatu ketika sedang menyiang sayur...
adehhhhh....
terjerit sorang aku kat dapur tadi...
habis terpelanting pisau...
tercampak sayur kat tangan...
mujurlah jiran sebelah rumah x de...
kalau tidak mestilah diorang pelik gak...

nak tau kenapa aku terjerit n mood hanyut ke laut?
jom tgk pic ni?
nampak x pape?




nampak x?
punyalah besarrrrrrrrrr.....
uwaaaa...
menjalar kat tangan tuuuuu....
eeeiiiiiuuuu.....
geliiiiii....
aku rasa ini lah sayur yang paling besar aku jumpa...
sejak aku tau memasak...
ermpppp...
apa lagi...
aku terus jirus ulat tu dengan air panas...
dengan sayur2 tu sekali aku buat ke bakul sampah....
kirim salam aku ak masak...
apa lagi nak makan sayur tu...
 eeeiiiii...
yarkkkkkkk....
terasa cam makan ulat je...


p/s: aku memang penggeli...
terutama dgn haiwan yg sepisis dgn ulat,cacing,pacat,lintah...
dan yg seangkatan dgnnya...

~noura azieta~


0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...