hujan cinta ...

May 15, 2011

BUAH HATI KESAYANGAN KU...

30 April 2011....
biasanya tiap kali tibanya date ni,aku mesti dh belikn mknn istimewa dia awal2...
hari biasa pn ada sebenarnya tp kebiasaannya berkongsi dgn kwn2 dia...
tapi kali ni aku agk terlewat menjamunya sb pada tarikh tu aku de kt kampung mertua ada kenduri arwah...
xpe lh...
tp aku dok teringat dia je...
aku rasakn mcm dia tgu je aku bg mknan tu...
balik dr kg...
aku terus ke kedai gk...
tp stok mknan kegemaran dia xde...
brand lain dia x nk...
kalau bli nt pn dia x mkn...
cium2 je...
tinggalkn...
td tengahari masa balik dr ambil ellyn kt sekolah...
aku belikan dia dua tin makanan kegemaran dia utk tghari n mlm @ esok lusa jika x abis tanpa ada sebarang gangguan dr sesiapa...
wahhhh selera betul syg mama ni mkn ye...
sedapkn?
mestilah kan!!!
dh tu mkn sendiri....
mkn kenyang tau...
lpas mkn tidur...
jgn merayau...
mama syg sgt kt awak...
mama dh lama x peluk awak...
x cium2 awak...
x buli awak...
awk lh kesygn mama...
walaupun awak agak nakal...
kuat merayau...
kuat melatah bila terkejut...
tp awak mdengar kata...
seolah2 awk faham apa yg mama ckp...
kalau mama pgil awk nk bg mkn...
awk msti lari2 balik...
"awk,awk fhm ke apa yg mama ckap kt awk?"
"faham ae?"
"bgussss...mama syg awk tau..."
30h April yg baru lalu ni,ulang tahun kelahiran awk yg ke 6 tahun...
semuga awk terus sihat n pjg umur k...
xmo main jauh2...
xmo nakal2...
xmo men tepi jln...
kereta,motor,lori yg lalu kt depan rmh kita ni semua laju2...
mama x mo awk kna langgar mcm snow dulu...
kesian dia...
awk ingat x?
sedihkn?!!!
APRIL...
ni nama awak...
mama beri sempena kelahiran awak pada bulan tu...
yg specialnya...
ketika awk lahir dulu...
kale bulu awk lh yg paling berbeza...
jauh beza dr ibu awk...
dan adik beradik awk yg 3 ekor lagi...
sb tu lh mama syg awk...



 
KESAYANGAN MAMA
APRIL
30 APRIL 2005
**
*
30 APRIL 2011
KINI 6 TAHUN




~noura azieta~

0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...