hujan cinta ...

July 2, 2012

sms my sis...



tadi baring2,tak tau nak buat apa...anak2 pun tidur...suami keluar berkerja...nak on9 fb pun malas...aku baca semula semua sms yang masih tersimpan dalam inbox fon kesayangan aku...dari satu ke satu conversation aku bukak...aku baca... aku terbaca sms ni...antara aku dgn my sis in law... tak ada yang menarik pun sebenarnya dlm sms tu cuma aku je rasa bersalah pada dia dan sedih sebab dah banyak kali my sis buat kenduri tahlil untuk arwah abang tapi aku kerap x dapat nak ada sama dalam majlis tu sedangkan pada waktu yang lain...di tempat yang lain aku ada... aku rasa aku x berlaku adil...
tapi sapa yang tahu..sapa yang ambil tahu akan isi hati aku?? menangis pun aku sendiri...telan semua walau pahit... dan dalam masa yang sama my sis langsung x marah...x berkecil hati dengan aku kerana dia memahami keadaan aku...cuma rasa bersalah itu semakin hari semakin menebal dalam hati dan perasaan aku ini...malu usah nak kata...
maafkan adik...semua ni bukan adik sengaja nak lakukan... :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...