hujan cinta ...

July 8, 2012

undangan pertama.....

aku post cerita basi lagi...
hikhikhik...
tak pe lah kn...
yg penting blog aku berjalan macam dulu...
sebenarnya ukan cerita apa pun...
cuma nak share...
walaupun aku org baru kat aparment ni...
jiran tetangga kt sini bebaik...
ermppp...
aritu 30 Jun 2012...
ada majlis perkahwinan sama blok tmpt tinggal aku...
mereka jemput aku turut serta...
bukan jemput mulut je...
tapi siap dgn kad undangan...
datang ke pintu rumah...
alahaiiii...
terima kasih ler bebanyak...
aku g ler gak sb nk berkawan kn...
malu pun ada tapi aku buat selamba je...
:)


haaa...tu dia...
putih hijau tu...
pic curik ni tau...
nak amik pic bebetul,segannnnnn...
yang pasti...
acar buah kt tmpt kenduri ni sedap...
nyum...nyum...nyummm...


0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...