hujan cinta ...

December 3, 2011

arghhhhh.... grrrrrr....


aduhaaaaaiiii...
ni lh yg nak dikatakan
"nak ku tangis x berair mata"
nak kucari...
di mana???

waaaaaa....
semua gambar...
semua video yg ada dlm galery memory card fon ilang...
huhuhu....
yg tinggal tu je yg kt pic kt ats tu...
aku pn x tau cmner leh jd...
last aku snap pic buah tu...
lpas tu
aku pn locked fon cm biasa lh....
ptg semalam...
masa aku nk update blog...
nk bluetooth pic dr fon ke lappy....
perghhhhh....
surprise!!!!
beratus pic yg aku save...
berpuluh video c manja aku...
berderet2 mp4...
yielekkkkk....
amaaaa...
cm nk tcabut jantung aku....
puas aku godek...
puas aku selongkar...
dr folder ke folder...
memang nyata...
semua dh xde...
sedih...
ralat sangat
sebab ada separuh dr pic yg ilang tu aku 
x copy lg ke lappy...
kebanyakan pic c manja aku...
video c manja ku...
ketika sedang beraksi bercakap dengan fon...
sori syg...

pengajarannya...
lpas ni jgn suka bertangguh untuk copy n paste
secepat mungkin dr fon ke lappy/pendrive

mood: ~ xde mood lg...
terkenang2!!!

~~noura azieta~~

2 comments:

  1. alahai...ni la kelemahan teknologi kan...
    el pun penah rsa...sedey tuuuu

    ReplyDelete
  2. 1st time jd ni el sejak guna fon tu...arghhhh...xmo jd lagi...bisa gilaaaa... hihi
    termenung jup...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...