hujan cinta ...

December 20, 2011

setiap tahun x pernah lupa...


special sgt...
mama suka...kreatif!!!

yang atas kad utk mama
n yang bawah ni plak
kad utk papa

yang ni pun kreatif...
siap ada cek tu...hihi...

aku sebenarnya x tau nk kata apa dgn ank aku ni...
memang aku rasa sungguh dihargai
disayangi
oleh dia sangat2
sebab saban tahun dia memang
x pernah lupa untuk mbeli kad ucapan
happy birthday
untuk aku dan papanya
dan
setiap tahun juga
dia adalah orang pertama yang akan
mengucapkan
"happy birthday papa"
"happy birthday mama"
saat ini
jauh disudut hati ini berkata
"Ya Allah, Ya Tuhanku
terima kasih atas kurniaanmu ini...
amanahmu ini akan ku corak, ku didik
ku jaga sebaik mungkin sebagaimana
aku menjaga nyawa ku
kerana dia juga adalah nyawaku
nadiku..."
namun aku jua
sering tertanya2 sendiri
adakah dia akan terus begini
atau berubah mengikut arus masa...

~adik...terima kasih sayang....
mama,papa sayang adik utk selamanya
hingga ke hujung nyawa kami~

p/s: dh siap awal n3 ni tp dsebabkn line x ok...save dulu...lpas tu lupa nk update...agak2 basi x? huuhuu

~noura azieta~


3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...