hujan cinta ...

December 18, 2011

baby chuk



alhamdulillah... adik ipar aku Comel telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 3.53kg, pada 16 Disember 2011, jam 3.39 pm... di Hospital KPJ, Kajang... keduanya sihat2 belaka... semuga kehadirannya, menambah seri kebahagiaan keluarga adik ipar aku dn pasangannya adzry... xdpt aku nk bygkn,cmner lah c comel ni nanti melayan babynya...aishhhh... dia sememangnya suka budak kecik...abiss ler...


buat masa ni,baby belum diberi nama lg... aku pn xde bertanya...tgu je pkhabaran dari empunya badan utk memberitahu aku nama apakah yg telah diberi... :)

~noura azieta~

2 comments:

  1. tahniah!!!!
    kalo da mak nyer comel, baby nyer tentu superduper comel kan!

    ReplyDelete
  2. terima kasih el.. }tlg jwp bg pihak c comel nih....hihihi
    itulah el...skrg comel junior dh ada.... jdnya mamanya become to comot...hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...