hujan cinta ...

December 11, 2011

hadiah birthday... tQ!!


xmo bnyak bebel...
xmo bnyak celoteh...
aku cuma nk share...
aku dpt hadiah ari jd dr seseorang...
sapa?
kawan fb...
heeeee...hehe...
terima kasih banyak2
terima kasih sebab mengingati
terima kasih daun keladi
nanti masa u birthday akk pulak bagi...
peace!!!
hahaha...
siapa yg memberi tu biarlh rahsia
cm lagu siti tu...
tp nk buat apa ler rahsia sgt
nt timbul syak wasangka plak...
ni ler kwn yg aku jumpa
c eliya
hadiah apa yg aku dpt tu...
bio ler rahsia ye...
yg penting aku suka dgn pemberiannya tu...
tQ!!!
tp kn...
"cm x cya je kt kedai rm2 de jual benda tu..."
hahaha...
hanya aku dan dia je yang faham dailog tu!!

~noura azieta~

1 comment:

  1. iskkkk..akak neh..kan da agree biar rahsia..huhuhu
    nnt ada laks mulut longkang yg cakap sya guna duet beli persabahatan kita neh..
    huhuhu sedey saya okeh! (*_*)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...