hujan cinta ...

December 20, 2011

ole-ole kota singa....

cik kak ni kawan aku
aku dgn dia umur lebih kurang je
patutnya aku panggil dia akk
tp dia yg x nk
dia kata umur kita dkat2 je
xyah pgil akk lh
so aku ok je
aku xde nk cerita apa
cuma aku memang sgt menghargai persahabatan kami
dia memang layak aku panggil sahabat
sebab ciri2 seorang sahabat tu memang adalah
pada dia
selain dari tu
sebenarnya aku malu sgt kt cik kak ni
sebab pe?
sebab.................
ke mana pun cik kak ni pergi bercuti...
ada je ole2 dari dia...
alahaiiii...
segan dh aku nk terima...
sungguh malu...
sebab aku ni jarang g bercuti
jd aku x dpt nk kunjung balas pemberiannya
paling tidak untuk menghargai dia
aku masak ler...
cik kak  ni pn dtg ler ke rmh...
peberet cik kak ni...
mee kari....

pemberian dari cik kak ni ketika dia g bercuti ke kota singa
maceh uuu.... :)
de bnyk lg dia bg sebelum ni..tp aku masukkn yg ni je r...yg lain dh buruk...
dan pd teman2 yg lain...jgn kecik ati...lpas ni dr korang plak aku post kt blog kesayangan aku nih...

~noura azieta~

4 comments:

  1. bila laks dapat rasa mi kari akak eh? ehehehehe

    ReplyDelete
  2. beruntung dapat sahabat sentiasa ingat kat kita ye...

    ReplyDelete
  3. eliya... mee kari akk...leh je...nt akk set sari utk kwn2 ye...hihi bg gegar ss19... :p

    ReplyDelete
  4. dalila... a ahh..dia memang sentiasa ingat n ada je ole2 utk sy.... dalila,thank ye follow akk...akk pn dh follow u... :) keep in touch...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...