hujan cinta ...

December 31, 2011

nOtis

huhhh...
sakitnya ati bila dpt nOtis ni...
kO buat aku termenung berhari2...
suka2 kO je bg arahan kt aku untuk menutup bisnes aku yang dh bertapak selama ni....
dah 2 tahun tau...
banyak dh mOdal aku guna...
beriban2 dah aku lebur utk membaik pulih segala keperluan...
menambah segala kekurangan...
sekarang ni kedai kek aku dh cantik...
bisnes pn dh Ok...
pelanggan dh ramai...
hadiah2 aku berderet2 dalam stor simpanan...
kek2, biskut2 aku punyalah bnyak kt show case...
aihhhh...
kO plak wt hal...
weyhhh...
kO tau x aku frust gilerrrr???
kO ni sebenarnya,apa masalah kO ha?

ni ler nOtis tu!!!

ni ler kedai kek aku...
hikhik...
lawo x kedai aku...???
aduhaiiiii...
sayang giler aku kt kedai ni...
harap2, kO x jadilah nk Offline...

ni stok hadiah dari kwn2
stok kek pun ye...
yg npak page ni je..
ada lg page lain...
adehhhh...

 
ni plak rakan seperniagaan aku...
de ramai lg tapi aku amik dua kedai ni je lah ye...

kawan2 n pembaca blog aku
jgn marah ae...
aku skadar main game baking life je...
mana ada modal nk bukak bisnes betul2...
mau ratus riban tu nak mulakan...
hikhik...
tp mang frust r sb admin game ni nk offline game ni...
aku memang syok layan game ni...
mengalahkan dak kecik kan?
lantak korang lah nk kata apa kt aku...
yg penting aku x kacau kehidupan org lain...

~noura azieta~




0 chit chat.....:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...