hujan cinta ...

December 28, 2011

rindu selamanya...

petang semalam semasa aku mengorek2 laci barang2 lama aku...
aku jumpa 2 keping gambar insan tersayang yang sangat aku rindu...
aku renung,aku cium gambar tu...
menitis air mata ni...
memang aku tak tahu nak kata apa...
kerana hanya mereka yang telah melaluinya saja yang memahami apa yang ada dalam hati dan perasaan aku...

Allahyarham ayahanda Muhammad Bin Haji Moin -4Nov 1978
Allahyarham bonda Asiah Binti Haji Abdul Rahman -4 Okt 1993
semuga Allah mencucuri rahmat ke atas rohmu dn
ditempatkan bersama insan2 yang beriman. Amin............

dulu gambar ni lah yang aku usung ke hulu ke hilir dalam purse
untuk hilangkan rindu
sekarang tak lagi sebab aku ada gambar ayah n mak yang lain
jadi gambar ni
aku simpan je dalam album

~noura azieta~

1 comment:

  1. al fatihah...

    takpe kak.. kalau rindu selalulah sedekahkan apa yang patut kan kak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...